vineri, 7 septembrie 2012

Ciorba de rosii cu oua intregi


                 ".........................................................................................."





 Ingrediente :

1 kg rosii bine coapte
2 cepe
2 morcovi
1 ardei gras
1 pastarnac
taitei
5 oua
patrunjel si leustean
ulei, sare (dupa gust)

 Preparare :

Se spala rosiile si se pun la oparit (pentru o curatare mai usoara a cojii).
Intre timp se toaca legumele (ceapa, morcov, pastarnac si ardei) si se pun la fiert, cu putin ulei si sare.
Rosiile se decojesc si se toaca marunt sau se dau pe razatoare, se adauga peste legume si se lasa la fiert. 
Cand toate au fiert, se adauga pastele fainoase.
Spre final se sparg ouale si se pun intregi in ciorba (cat mai aproape de oala cu mancare pentru a evita imprastierea lor). 
Adaugam verdeata tocata marunt si potrivim de sare, daca este cazul.

                                         
             

                       

6 comentarii:

  1. Imi place foarte mult ciorba aceasta,care arata super bine.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place cum arata ciorba de rosii.
    Banuies ca se poate face si iarna din sucul de rosii preparat in casa.
    Nu stiam ce legune se preteaza,in loc de paste eu obisnuiesc sa fac galuste de faina.

    Multumesc!Cu oua e si mai delicios si mai consistent.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Dia, draguta ca-n totdeauna :)
    Dora, ai dreptate, merge de minune cu un suc de rosii / de casa ! Si-mi place ideea cu galustele din faina, nu am facut niciodata dar mi-ai starnit curiozitatea.
    Rocsy, multumesc frumos si ma bucur ca-ti place :)
    Pupici fetelor !!!

    RăspundețiȘtergere
  4. cate paste se pun? ce fel? ca la ingrediente nu scrie...

    RăspundețiȘtergere
  5. Este scris la ingrediente, daca citesti atent..."taitei" si pui cat vrei sa iasa de groasa sau nu, cam un "ghem" (cum sunt pastele in pachet/ambalaj), dupa preferinta.

    RăspundețiȘtergere